Društvo u kojem nema siromaštva jest ono koje ima najplemenitija načela. (Platon)

Pljačkašima nije dosta što su opljačkali ZL ZAGREB i zračni prostor ?

picture1

Zlatko Mateša, premijer Hrvatske od 1995-2000. izjavio je: „Cijela šablona novokomponiranog rasporeda moći u svijetu ide na način da od zemlje prvo traže da provede političke reforme. U prvom koraku to je liberalizacija tržišta, dakle otvaranje domaćeg tržišta, uklanjanje carinskih i drugih barijera, u drugom, privatizacija bankarskog sektora, a kao treće privatizacija financijskog sektora kroz osiguravajuća društva i dr. U četvrtom koraku traže privatizaciju infrastrukturalnih monopola. Kao peto, privatizacija kompanija i poduzeća, pri čemu, naravno, oni izaberu najbolje, a onda se vi bavite ostatkom“ (iz knjige Ivica Radoš: „Tuđman izbliza – svjedočenja suradnika i protivnika“, Profil, Zagreb 2005).

Zagreb potpisao neusporedivo najgori ugovor. Koncesija je bitno duža nego u Skopju ili Prištini, terminal je za manje putnika, a neusporedivo skuplji, te Zagreb dobiva manju koncesijsku naknadu. Nemojmo zaboraviti da je broj putnika i profit Prištine i Skopja bio bitno manji nego Zagreba u trenutku potpisivanja koncesije.
I tu je Zagreb potpisao neusporedivo najgori ugovor. Koncesija je bitno duža nego u Skopju ili Prištini, terminal je za manje putnika, a neusporedivo skuplji, te Zagreb dobiva manju koncesijsku naknadu. Nemojmo zaboraviti da je broj putnika i profit Prištine i Skopja bio bitno manji nego Zagreba u trenutku potpisivanja koncesije.

 

 

Početak pljačke ? 

Da bi izbjegli sumnje javnosti ali i porijeklo prvih milijuna, domaći mutni poduzetnici otvaraju offshore tvrtke, preko kojih kao strani investitori pljačkaju državu.

Upravo po opisanom modelu Republika Hrvatska dala je zračnu luku u koncesiju offshore tvrtki ZAIC-limited.

Primijenimo li definiciju na tvrtku Zaic a-limited, ispada da je vlada dala najveću i najvredniju hrvatsku zračnu luku na bezuvjetno korištenje u vremenu od 30. godina tvrtki nepoznatog vlasnikam koji može biti kriminalac, koji će, tu istu vladu varati na porezima i prati svoj prljavi novac.

U Velikoj Britaniji ne plača se porez na dobit ostvarenu izvan Britanije, pa je za prevru na porezima dovoljno ispostavljati fiktivne račune samom sebi. Po potrebi se otvore offshore tvrtke kćeri pa se preko njih zamagle fiktivni računi a novac od dobiti bez poreza sjeda na offshore račune. Poslije država oprosti eventualne dugove.

Teško je i zamisliti koliko bude Hrvatska oštećena u 30. godina koncesije, a vlasnici koncesije koji mogu biti narko mavija, ili nogometna mafija, ili građevinska mavija, ili gradonačelnička mafija, ili ovršna mafija, oprati će svoje milijune i još debelo zaraditi. Koncesija za zračnu luku je zločin i nacionalna izdaja i treba sankcionirati izvršitelje.

 

Krunoslav Šams bio je zadužen za koncesije u ministarstvu, nagrađen je radnim mjestom u   ZLZ.

Eto posla za DORH. A što kada se utvrde kaznena dijela? Podići će se kaznena prijava protiv nepoznatog vlasnika offshore tvrtke u Velikoj Britaniji.

S navedenim nepravilnostima, ili pravilnije, s kriminalom na zračnoj luci upoznat je nadležni ministar te je zamoljen da temeljem svojih ovlasti i dužnosti zatraži istragu kod nadležnih institucija. A prvenstveno da očisti svoje dvorište od uhljeba koji su na velikoj državnoj plaći, uživaju ne pripadajuće privilegije, rade protiv interesa države u korist mafije. Primjer koncesije, svi uključeni u njeno ostvarenje morali bi, za početak, biti suspendirani i uklonjeni iz bilo čega državnoga.

ZAGREBAČKI AERODROM

OD 1. OŽUJKA RASTU CIJENE AVIONSKIH KARATA! Francuzima 800 milijuna eura više uz blagoslov države, otkrivamo koliko će nas to koštati…

Međunarodna zračna luka Zagreb, koncesionar zagrebačkog aerodroma, od 1. ožujka sljedeće godine naplaćivat će veću cijenu putničkih pristojbi. Aviokompanije koje koriste zagrebački aerodrom dale su suglasnost na veće cijene, a novi cjenik je nakon toga odobrila Hrvatska agencija za civilno zrakoplovstvo. Osim povećanja postojećih naknada uvedena je i nova naknada – varijabilna pristojba za slijetanje.

Toliko o pljački putnih koridora !

h20161025000102-jpg-crop_display

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

Information

This entry was posted on December 20, 2016 by .

Start here

Socrates International Trading

algorithm complexity trading

The Daily Post

The Art and Craft of Blogging

The WordPress.com Blog

The latest news on WordPress.com and the WordPress community.

Socrates International Trading

algorithm complexity trading

The Daily Post

The Art and Craft of Blogging

The WordPress.com Blog

The latest news on WordPress.com and the WordPress community.

%d bloggers like this: