Društvo u kojem nema siromaštva jest ono koje ima najplemenitija načela. (Platon)

Zbogom Karino, lažove i lopove

picture2

Tko krade taj i laže 

Pisao sam o tome kako je predsjednik stranke POKRET ZAJEDNO da nalog Mladenu Graberskom i kako su njih dvoje ukrali moju privatnu stranicu s 60.000 članova ZAJEDNOzaHR.

Nakon prvog bloga, javio se Karino Hromin Sturm i rekao da dokažem da je to moja stranica i kada to učinim da ću je dobiti natrag, baš sam se poveselio da je došlo do zabune ali nije. Lopovi i gnjide su moralna dna i takvi ukradeno ne vraćaju i kada dobiju dokaze da ono što su ukrali nije vlasništvo nekog drugog kao su “mislili” dok su lagali.

Ljudi su dokazali da je moja stranica ukradena 

—– Original Message —–
Sent: Saturday, September 24, 2016 12:15 AM
Subject: ZAJEDNOzaHR

Poštovani,

Evidentno je, a i što sam kategorički potvrđujem, da je gospodin Dinko Bartulović stvaraoc stranice ZAJEDNOzaHR, s obzirom da sam bio prisutan od same ideje stvaranja ZAJEDNO, te stvaranja stranice ZAJEDNOzaHR, kao što sam i bio nakon gospodina Dinka Bartulovića drugi administrator stranice ZAJEDNOzaHR.
 
Ukoliko su potrebna nekakva dodatna objašnjenja, možete me kontaktirati.
 
S poštovanjem,
Antonio Popač

Zorica Mijić Buturić aha….i jako dobro se sjećam da si bio Admin


Tadija Šuker Zajedno je vlasništvo Dinka Bartulovića i to je legalna stvar……
Like · Reply · September 22 at 5:38pm

Endi Glavinić Ajoj, a ti si ga “stvorio”
Like · Reply · 1 · September 22 at 7:05pm

Dobiveni dokazi su poslani Karinu a ti dokazi su dokazali da je stranica ukradeno namjerno i da se namjerno neće vratiti.

Ovo je moje pismo čovjeku čija sam ekonomska rješenja podržavao jer ta razmišljanja su identična mojima, ali kako je taj isti čovijek lopov, lažov i moralna gnjida nadam se da će svi ljudi shvatiti istinu i za ovakvo ponašanje nagraditi takvo moralno dno, političkom eliminacijom. Pitam se kako bi se on ponašao kada bi imao mandat, sumnjam da bi napravio ono što govori jer na vlastitoj koži sam osjetio da je čovijek lažov i lopov.

Pročitajte pismo

—– Original Message —–
Sent: Monday, September 26, 2016 12:51 AM
Subject: Re: pozdrav iz Zagreba
Ok Karino

Dobio si dokaze da si UKRAO moju stranicu.

Nakon dobivenih dokaza, dokazao si da si namjerno ukrao UKRADENU STRANICU
i da je NAMJERNO NE ŽELIŠ VRATITI !

1000 laži starih i novih mene ne zanima, mene zanima povrat opljačkanog.

Sada opet gubimo vrijeme s novim lažima i temama.

Da skratim, ove tvoje skretanje s teme mene ne zanima.
U utorak ako nije stranica vraćena ide blog.

Sramotno je da netko ukrade tuđe i onda kako narod kaže “sere kvake”
umjesto da ukradeno vrati.

S tobom se ne mislim raspravljati, jer ovim ponašanjem dokazuješ da
voliš otimati, da srama nemaš i da opljačkano ne misliš vratiti .

Lažeš, kradeš, ukradeno nećeš vratiti ?
Pa ti si stvarno otišao na dno moralne močvare ?

LP
D


Leave a Reply

Information

This entry was posted on September 27, 2016 by .

Start here

Socrates International Trading

algorithm complexity trading

The Daily Post

The Art and Craft of Blogging

The WordPress.com Blog

The latest news on WordPress.com and the WordPress community.

Socrates International Trading

algorithm complexity trading

The Daily Post

The Art and Craft of Blogging

The WordPress.com Blog

The latest news on WordPress.com and the WordPress community.

