Društvo u kojem nema siromaštva jest ono koje ima najplemenitija načela. (Platon)

SRAMOTA ! Predsjednik stranke oteo je moju FB stranicu i ne misli je vratiti ?

14440858_1260720894026531_1267428655898633092_n

Hrvatska posla

Ako predsjednik stranke POKRET ZAJEDNO naredu Mladenu Graberskom, “UKRADI !”, on će to učiniti ?

Osnovao sam stranicu ZAJEDNOzaHR s ciljem da predam sve svoje znanje ljudima.

Kada sam otišao na put, moja stranica odlukom predsjednika stranke POKRET ZAJEDNO je jednostavno oteta na način da je admin kojeg sam stavio i dao mu povjerenje, temeljem naloga predsjednika stranke POKRET ZAJEDNO, Karina Hromin Sturma oteta. Mladen Graberski je i danas admin moje stranice ZAJEDNOzaHR i član stranke POKRET ZAJEDNO a i sam zna da je došao među zadnjima na stranicu i da ona nije njegovo vlasništvo ili vlasništvo stranke i da je pobacao van sve admine koje sam postavio, uključujući i mene i izvršio je nalog predsjednika stranke i oteo nešto što nema veze s strankom, moj rad, moj znoj, moje vrijeme i rezultate mog rada i mojih kolega.

Moja stranica  se zove
ZAJEDNOzaHRhttps://www.facebook.com/groups/ZAJEDNOzaHR/

Pročitajmo odgovor predsjednika stranke POKRET ZAJEDNO

napomena* službena stranica stranke POKRET ZAJEDNO http://www.zajedno.tv/

—– Original Message —–
Sent: Monday, September 12, 2016 10:28 PM
Subject: Re:
   Sama stranica ZAJEDNO kaže da je to stranica Pokreta ZAJEDNO, ti si sam napustio Zajedno i nisi više član Pokreta Zajedno.
   Pa nemožeš polagati nikakva prava. A Pokret ZAJEDNO da krade svoju stranicu pa ti si smiješan. 
Svi ovi ljudi u emailu znaju da što je istina i šute ! 

Stranicu ZAJEDNOzaHR osnovao sam osobno, prvi suradnici na stranici bili su Jadranka Kauzlarić Rupčić koja je na početku radila i podržavala moj rad i pomagala, kasnije se pridružio radu Antonio Popač i iza njih mnogi drugi ljudi. Sve ove godine radili smo ZAJEDNOzaHR, širili istinu, bez ideje o političkom angažmanu, jer ne vjerujemo u stranački sustav i namještene izbore nego u direktnu demokraciju.

Rezultat rada i širenja istine dalo je rezultate 

Okupilo se jako puno ljudi na stranici i kako sam dao obećanje da je moj sljedeći zadatak naći stručnjaka koji će dati rješenje za sve probleme, uputio sam se na razgovor s Slavkom Kulićem, Karinom Hromin Sturmom i mnogim drugima.

Karino Hromin Sturm je postao predsjednik stranke POKRET ZAJEDNO !

Otvorena je službena stranica stranke POKRET ZAJEDNO http://www.zajedno.tv/ i konkretno moj rad rezultirao je tisućama prijavljenih ljudi koji žele promjene. No, predsjednik stranke nije bio u stanju naći tajnika koji bi sve te ljude organizirao i svi ti ljudi su na kraju bili razočarani, jer ih nitko nije kontaktirao.

I nakon izbora oteto ne misle vratiti ?

Iza izbora sam zatražio povrat svoje otete stranice i ne mogu je dobiti natrag. Ne znam kako se  ljudi okupljeni u stranci,  zalažu za istinu i promjene a svi oni znaju da je moj rad opljačkan na isti način kako to rade HDZ i SDP koalicije 26 godina.

Svi šute i zabili su glavu u pjesak !

Svi ljudi koji su danas u stranci došli su iza osnivača ZAJEDNOzaHR i nemaju nikakve veze s opljačkanim vlasništvom i radom nas osnivača i opljačkano ne misle vratiti !

Vidimo da predsjednik stranke POKRET ZAJEDNO, naglo zaboravlja da je stranica stranke POKRET ZAJEDNO bila http://www.zajedno.tv a ne ZAJEDNOzaHR, ne znam kako može krasti tuđe, tuđi rad i tuđu muku i zašto ljudi okupljeni oko njega šute, lažu i pokrivaju moralno dno Karina Hromin Sturma. Ako predsjednik stranke POKRET ZAJEDNO naredu Mladenu Graberskom, “UKRADI !”, on će to učiniti ?

Sve ovo pišem iz dva razloga 

Prvi, da dobijem natrag ono što pripada meni, stranicu u koju sam uložio puno slobodnog vremena a kako tu stranicu neću dobiti natrag, istina neka ide u javnost, jer svi koji se kandidiraju na izborima po meni moraju biti moralni ljudi za početak i govoriti istinu.

Drugo, da vidimo svi, da su sve stranke leglo moralnih gnjida, koje su preuzele sustav vrijednosti HDZ i SDP, u strankama nema istine, nema ideje slobode, svi se bore za vlast i fotelju na sve moguće naćine. Istina ne caruje u strankama.

Svjedoci smo da su sve stranke leglo moralno upitnih likova, HDZ, SDP, HSS, HSLS, HNS i što sve ne, predstavlja nakupinu ljudi kojima je njihov interes prioritet a ne interes naroda, istina i pravda. To nam svima daje jedan zaključak.

Dužničkog ropstva moramo se osloboditi sami, jer su izbori namješteni a stranke leglo moralnih gnjida kojima istina nije sveta.

Nadam se da će Karino Hromin Sturm ispaviti svoju grešku, ispričati se i vratiti ono što ne pripada stranci i predsjedniku stranke, jer ako se Karino bori za poništenje protuustavnih pljački pretvorbe i privatizacije, zašto moje vlasništvo otima na isti način kao i HDZ i SDP ?

Tu nešto ne valja ?

Antonio Popač – administrator stranice ZAJEDNOzaHR

Dinko Bartulović – osnivač stranice ZAJEDNOzaHR

Leave a Reply

Information

This entry was posted on September 22, 2016 by .

Start here

Socrates International Trading

algorithm complexity trading

The Daily Post

The Art and Craft of Blogging

The WordPress.com Blog

The latest news on WordPress.com and the WordPress community.

Socrates International Trading

algorithm complexity trading

The Daily Post

The Art and Craft of Blogging

The WordPress.com Blog

The latest news on WordPress.com and the WordPress community.

